søndag 4. mars 2012

Strikkedukker

Også svigermor strikker
Arne og Carlos.
Da vi var på besøk i vinterferien 
fikk Maria denne kule jenta :-)


Som alt annet av Arne og Carlos 
hadde jeg ikke sansen for disse da 
jeg så de første gangen.
Fikk en bok fra bokklubben som jeg 
hadde glemt å avbestille
men den returnerte jeg.
Angrer litt nå :-(


Men nå synes jeg faktisk de er ganske kule.
Med sitt sitt store hode, tynne kropp og 
store føtter og hender er de egentlig
 ganske kule ja  :-)


I boka er det mange flotte antrekk
til disse dukkene.
Dukken til Maria har allerede fått 
noen antrekk den kan bytte mellom :-)


Snart ny uke!
Men to-tre ting som skal skje hver ettermiddag,
en mann som skal ut å reise
og burdagsforberedelser til helga 
kommer uka til å gå fort :-)

Ha en fin uke alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Skjønne Leggingser under her! Hadde også med mye håndarbeid på tur og trodde jeg skulle få gjort masse... Vel....
    Herlig dukke med masse flott tøy! Midt i blinken til ei lita jente!

    SvarSlett
  2. Synes dukken var herlig jeg, men tipper det er endel jobb å strikke henne og klærne :) Høres ut som en hektisk uke. Lykke til! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Så søt den var.
    Ønsker deg en super ukestart.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Drømmegaven til en liten frøken... Kle av, kle på, leke litt, skifte antrekk, osv! Råstilig er hun også ;)

    SvarSlett
  5. Så nusselig strikkedukke! Artig med forskjellige antrekk.. :)

    SvarSlett