torsdag 12. januar 2012

One layer card

Det nye nå blant kortlagerne nå er 
One layer card!
Jeg har forstått det slik at der er kort laget 
med et lag kartong og minimalt pyntet.
Jeg har gjort et forsøk men om jeg har truffet 
stilen får de "proffe" avgjøre :-)




Dette er bare et sort/ hvitt kort og litt
glitterlim på vingen til fuglen.



Om jeg har lagd One layer card eller ikke
 så ble jeg ganske fornøyd likevel :-)

Nå skal frøkena snart hentes i barnehagen.
Etter middag skal vi bake boller og så blir 
det boller og kakao til kveldsmat mens vi hører 
at det blåser og fyker rundt huset. 

3 kommentarer:

  1. Kort etter min smak!
    Lekre.
    Klem

    SvarSlett
  2. De ble kjempefine! Kjekt med noe som går radig iblant :)

    SvarSlett
  3. Slike kort kan jeg like!
    Har alltid likt "clean and simple" stilen!
    Ha en riktig hyggelig kveld!

    SvarSlett