fredag 11. november 2011

11.11.11 kl 11.11

ble Namsos Rock city offisielt åpnet 
av Anniken Huitfeldt.
Samtidig åpnet også byens nye hotel
Rica Rock City Hotel.


I hele helgen er det masse arrangementer.
I morgen skal vi bl.a på omvisning på hotellet
og få med oss konsert av kulturskolen,
litt Chand, Askil Holm og Thomas Brønbo.



Mange hadde møtt opp
 for å få med seg åpningen
som bestod av taler og god underholdning.
(fotograf: Maria- oppe fra skuldrene til pappa)
Spesielt interesserte kan også se HER

En overraskelse var en oppvisning av 6 F-16 fly. 
De fløy over oss som en diamant
Ganske stilig :-)



Maria fulgte også, til tider, godt med 
fra skuldrene til pappa.


En rockeby må selvfølgelig ha en Rocke Rema:-)


Bensinstasjonen var også preget av dagen.

Og som dere ser på bildene var værgudene 
også med oss.
Helt greit å bo i Namsos i dag :-)

Dette var dagens reklame for byen vår.
Vel hjemme etter åpningshowet i formiddag
unnet jeg meg selv litt hobbytid.
Jeg holdere på å sy min første Tilda-engel.
Kjempegøy :-)
Har et mål om å få den ferdig i helga.

God (rocke) helg alle sammen!


1 kommentar:

  1. Gratulerer med åpningen av Namsos Rock City! Gleder meg til å se den ferdige Tilda- engelen.

    Fortsatt god helg:)

    Mona

    SvarSlett