fredag 26. august 2011

God helg!

Jammen er det helg igjen :-)
Vi venter besøk av mamma og pappa.
Jeg og min kjære skal på kino å se
Hodejegerne i kveld.
I morgen er det fotballcup med gutta.
Og det meldes fint vær noen dager
 så dette ser ut til å bli en fin
og innholdsrik helg.

Jeg finner fortsatt lite tid til
hobbyaktiviteter for tiden.
Men har masse planer om hva som skal
produseres utover høsten.
Enn så lenge har jeg bare et par
mini-kort å vise.


Har samlet sammen endel restepapir og
"småbiter" og har bestemt meg for å
lage opp noen enkle mini-kort.
Kjøpte noen små stempler i sommer
som passer fint til dette.
Disse er 10X10 cm

 

Nå skal Taco'n forberedes og så er det helg!

God helg alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Her går jeg inn i helga med vond hals og horisontal posisjon - håper det snur før morgendagen, slik at jeg får hele helga med meg! God helg :)

    SvarSlett
  2. Juhuu. Kanskje vi treffes på cup i morgen da :))
    Kos dere på kino. Si fra om den er bra så kan vi også dra og se den.
    Gooood helg til deg også
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. God helg til deg og dine! Kos dere! Klem Julie

    SvarSlett
  4. Veldig søte og greie minikort.
    Jeg har også lyst til å se hodejegerne! Men får ikke med meg mannen min, han liker ikke krim...
    God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Høres ut som en trivelig helg.
    Her er det jobbing i dag og Vassfjellet rundt i morgen.
    God helg
    Kos dere
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så søte små kort!
    Ha en riktig trivelig helg!

    SvarSlett
  7. Håper filmen var bra, for jeg skal på kino med venninner og se den i morgen. Gru gleder meg he he. Ha en fortsatt fin helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  8. Fine kort du lager! Supert å få brukt opp restene til noe også. Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett