onsdag 1. juni 2011

Litt av hvert

Denne uka ble kort og preget av
bursdagsfeiringer og jobbing.
Og nå er det jammen helg igjen og vi har pakket
 bilen for å dra på hytta til mamma og pappa
i morgen tidlig og feire bryllupsdagen deres.


Her er kortet jeg lagde til bursdagen til Magnus.
Han håpet ha fikk et kult kort....
og ja.....jeg tror han ble fornøyd :-)


Dukkestua har en bitte liten pause.
Den har fått et strøk grunning inni og på døra.
Den takpappen som var med pakken var så
dårlig så vi må kjøpe ny.
Gulvet skal spikres på når den er ferdig
malt inni og utvendig.

I helga blir det nok handlet inn litt småtteri
som vi trenger til å innrede den med etterhvert.
Har det helt klart for meg hvordan den skal bli :-)


Vår kjære, snille nabodame fikk
minst 10 gullstjerner av gutta i kveld.
Hun hadde vært ut på reise og vært innom
 Barcelona og kom hjem med ekte
 Barselona-trøyer til dem begge.
Tror ikke jeg har sett de så glad noen gang :-) 
Maria fikk en kjempefin rosa t-skjorte
med glitter-sommerfugl på.

Nå skal strikketøyet pakkes ned
og så blir det snart leggetid.
( har begynt på en bestefartrøye fra Nøstebarn-boka til Daniel )

Ha en fin, fin langhelg alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Heia. Så fin den dukkestuen blir da. Regner med at Maria blir mye der inne etterhvert ja. Blir spennende å se hva du innreder med. Har du sett Den gode feen sin innredning? Kjempesøtt.
    snill nabo må jeg si :) Dere er nok gode naboer. Kult.
    Ha en riktig fin langhelg.
    Klem fra meg.
    Randi

    SvarSlett
  2. Så flott kort du har laget!
    Og så gøy med dukkestue, husker jeg ønsket meg en sånn da jeg var liten.

    Ønsker deg en flott fridag!

    SvarSlett
  3. Tenker de gutta er fornøyde ja. Den dukke stuen blir bare herlig.
    Kkortene dine er jo en gave i seg selv.
    Kos deg på tur.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Så flott kort. Mine to gutter fikk også hver sin Barcelona- trøye denne uka og det var stooor stas. Eller som eldste gutten min sier for tida: Barca eie!!

    Ønsker dere en flott hyttetur:)

    SvarSlett