torsdag 17. februar 2011

Kort til gode venner

I går kom min mann hjem etter et par dager i Oslo.
Da møtet var ferdig hadde har et par timer
 til shopping før flyet gikk.
Mens jeg stod å stekte pannekaker til ungene
ringte han og lurte på om jeg skulle ha noe på
den der scrappebutikken i Oslo (Steffens hobby).
Selvfølgelig er det noe jeg trenger på en scrappebutikk!!


Opp med nettbutikken og jeg lette febrilsk etter noe.
Har lenge ønsket meg en stempelplate fra
 Norsk stempelblad med forskjellige tekster.
Et par andre stempler plukket jeg meg også ut,
men de hadde de ikke inn på lager.



Be damen plukke ut noen nye ark i nøytrale
farger også sa jeg.
Og det ble 4 ark fra 3ndy papir og de
 var helt i min smak:-)
Mer kom jeg ikke på i farta.


 Så i dag måtte jeg selvfølgelig prøve
nye stempler og ark :-)

Dette kortet ble jeg ganske fornøyd med.
Liker disse fargene godt.
Og så prøvde jeg med litt sømmer denne gangen.
Det vises kanskje ikke så godt på
 bildet, men de er der:-)


Nå er det snart vinterferie :-)
Jeg har jobbehelg men så fri resten av uka.
Vi skal kose oss masse, litt hjemme og litt borte:-)
Vi gleder oss!!

6 kommentarer:

  1. Så koselig kort og flotte ark! Likte godt stempelet - nydelig fargelagt! Snille mannen! Tror aldri min samboer hadde kommet på å spørre.... ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har fått,
    fint kort! :O)
    God vinterferie,
    klem

    SvarSlett
  3. Så flott! Heldig at mannen din dro innom og handla for deg:)
    Tar du opp bestillinger på kort forresten? Kunne tenkt meg ett fint kort til mammaen min som fyller 50 snart:)
    God helg! Klem Julie

    SvarSlett
  4. Så snilt av mannen din å gå inn i en "damehobby"butikk da. Min mann var akkurat å kjøpte saks og stoff til meg på Ikea hi hi.

    Og ugler ja. Det er helt greit du lager en til eget bruk, men jeg vil ikke at du tar bestillinger eller selger dem. Jeg har laget mønster selv og selger dem vettu.( for å si det sånn så er det jobben min. Jeg har det ikke som hobby)Lager du egne mønster så er jo det bare moro.
    Håper du har forståelse for det :)
    Riktig god helg til deg og dine
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  5. så kjekkt å bare si hva en vil ha og få det tilbringt,hihi

    ha en kjæmpefin vinterferie!!!

    SvarSlett
  6. Så herlig, snillt av han.
    God jobbe helg og god ferie.
    Klem Tone

    SvarSlett