lørdag 12. februar 2011

Bursdagskort med pengelomme

I klassen til Magnus blir det stort sett gitt
penger i bursdagsgave.
På foreldremøte har vi blitt enig om en sum.
Veldig greit så kan bursdagsbarnet kjøpe
seg noe som det ønsker seg.
Når en skal gi pengegave er det koselig
å ha et fint kort, da blir det som en
 liten gave likevell.


Dette er et kort 11x11 cm.
Inni har jeg lagd en lomme for å putte pengen i.




Var ikke helt fornøyd med forsiden på kortet
i forrige innlegg.
Noen små justeringer gjorde at jeg
ble mer forøyd.

Før:

 Etter:

Nå er det snart barne-TV, kos og lørdagsgodt.
Etter ungene har tatt kveld blir det reker og
 hvitvin på oss voksne :-)


Og hvis jeg ikke sovner på sofaen skal jeg gjøre
ferdig en lite søtt strikkeprosjekt :-)



Ser jeg har fått noen nye følgere i det siste.
Velkommen!!!

Ha en fin lørdagskveld alle sammen.

6 kommentarer:

  1. Så koselig kort. Smart når man skal gi bort penger:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kortet er !!
    Du er kjempeflink og kreativ :-)
    Den jenta blir nok glad.

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Pene kort, som alltid!!
    Gleder meg til å se strikket ditt...
    Ha en herlig lørdagskveld::))

    SvarSlett
  4. Så herlig dette kortet var, og veldig koselig meg et hjemmelaget kort når det gis bort penger! En flott bruk av knapper på begge kortene! Blir spennende å se hva for noe søtt du er i ferd med å avslutte på strikkefronten:)

    SvarSlett
  5. Så utolig flink du er til å lage flotte kort. Likte det med pengelommen kjempe godt.
    Fiiiin søndag
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Her var det mye fin bruk av rosa! :) Gleder meg til å se hva det lille søte er....! :)

    SvarSlett