fredag 29. oktober 2010

Lue i RBK-farger

Størstegutten i huset har blitt en
skikkelig RBK-fan.
I går kom det en bestilling på RBK-lue.


Turen gikk til garnbutikken og sort og hvitt
 Alaska-garn ble kjøpt.
I fjor heklet jeg noen av de svenske OL-luene
og brukte den som utgangspunkt.


Bestillingen var en saggelue.


Bestilleren ble veldig fornøyd og lua
ble tatt i bruk med en gang:-),

Da er det helg igjen.
I morgen skal vi forberede Halloween,
 gresskar ble innkjøpt i dag.

God helg alle sammen!

(Har du ikke meldt deg på min Giveaway
så kan du gjøre det HER)

6 kommentarer:

  1. Ingenting er vel bedre enn når ungene får en lue de elsker å gå med :) Jeg har giveaway på bloggen min nå, kom bli med om du vil... ♥

    SvarSlett
  2. Så flott blogg du har, imponert over alt det fine du lager:) Skikkelig kreativ må jeg si:)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Hurra for han. :))
    *For ingen banke rbk
    å hei,å hei,å hei åhåå...*
    hehe.

    Klem fra utflytta
    trønderpi.

    SvarSlett
  4. En skikkelig tøff RBK lue.
    En trønder gutt med interesse for fotball må jo ha en slik.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. hihi vi har en RBK suporter her hjemme også:)rart det der med gutter,det er litt sånn automatisk at de liker fotball:)
    kjempefin lue og en kjekk gutt du har:)

    SvarSlett
  6. Så tøff! Artig når unga kommer med sine bestillinger :) - blir jo nesten enda mer morsomt å lage noe til dem da!
    Ha en fin-fin dag, klem

    SvarSlett