torsdag 9. september 2010

Luedilla :-)

Etter at jeg vant luene hos G-Anette
 har jeg fått helt luedilla.
De er jo så herlige og så finnes det SÅ masse
fine stoffer så jeg måtte prøve å sy en selv også.
Det gikk overraskende greit.
Jeg bare klippet ivei og sydde noen sømmer
og vips...en lue ferdig:-)


I morgen går turen til Stoff og stil og da blir
det nok med en del luestoff med hjem:-)



Denne lue er egentlig til Daniel men han
 ville ikke stå modell.
Men Maria stiller gladelig opp selv om lua er
litt stor for henne da :-)

Symaskinen min har gått i stykker men til
 uka skal jeg sy, sy, sy!!!! Jeg gleder meg!

Ha en fin høstdag!

8 kommentarer:

  1. Kjempe flott lue.
    Gleder meg til å se flere, så håper du får fikset symaskinen snart.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Heia.
    Kjempeflott lue.
    Har du laget mønstret selv eller er det å få kjøpt noen plass.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Herlige luer vist av en nydelig modell :) Lykke til med symaskinen, og god helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  4. Så flott at lue-dilla'en kan smitte over! :) Kjempeflott lue du har laget. Ha ei flott helg, klem :)

    SvarSlett
  5. Det er en flott blogg du har, jeg har lagt deg til min, håper du synes det er greit. Luene ser kjempe fine ut.
    Hilsen fra Flatanger.

    SvarSlett
  6. SÅ KOSELIG AT DU LA IGJEN KOMMENTAR HOS MEG!!Jeg legger deg også til min blogg,for her var det mye fint!

    herlig modell til søte luer:))

    SvarSlett
  7. Prinsessa mi er også en lykkelig eier av G-Anettes nydelige luer! Har fantasert om at jeg også skal prøve meg på sånne, menne.... Ting tar tid ;o))

    Nå skal jeg montere Hello Kitty-sitteunderlag. Har strikket flere som skal bli julegave til prinsessas venninner. Tusen ♥-lig takk for at du delte oppskrifta!

    Klem

    SvarSlett