onsdag 22. september 2010

Ballongbukse

Jeg har ikke sydd så mye klær men holder
på å prøve meg litt frem.
Holder meg til de som er merket "easy" enn så lenge:-)
I dag sydde jeg denne ballongbuksa til Maria.

Jeg brukte babycord fra Stoff og stil.
Mønsteret er også derfra.
Den ble myk og god og jeg ble
fornøyd med fasongen og resultatet:-)


I hagen har vi fremdeles denne nydelige rosen :-) 
Den er SÅ skjønn og lukter nydelig!
Maria måtte bort å lukte på den da
vi var ute i hagen i dag:-)

Daniel er med pappa`n sin på Oslo-tur:-)
Pappa`n har litt jobb og møter der
og Daniel besøker tante, onkel og kusiner.
Tenker han koser seg:-)
Men det litt rart å ikke ha han her,
 det er sjelden han er så langt unna
så mange dager.
Gleder meg til en skikkelig Danielkos
 igjen på søndag:-)

Ha en fin kveld!
Jeg har fått barnevakt og skal på foreldremøte på skolen

2 kommentarer: