onsdag 7. juli 2010

Ny gammel eventyrbok

Jeg elsker å gå i bruktbutikker, loppemarkeder ol.
Her i byen er det to bruktbutikker men
 jeg synes ikke noe særlig om noen av de.
Men jeg er innom dem innimellom for å
 se om det dukker opp noen skatter.

I går fant jeg en :o)
Denne eventyrboka har jeg aldri sett
 før men jeg synes Elsa Beskow har
de vakkreste barnebøker.
Og denne var ikke noe unntak.
Og til den nette sum av 10 kr :o)

Det er masse fine eventyr og bilder i boka.
Gleder meg til å lese i den for ungene en
 høstkveld samtidig som vi koser oss
med nybakte boller og kakao :o)


Men det er lenge til høsten.
I dag var vi på stranda for første gang
i sommer her hjemme.
Men med 10-15 grader kaldere i vannet
enn i Tyrkia droppet vi badingen :o)
Men vi koste oss likevell med
jordbær, melon og kjeks :o)


Herlig med slike dager.
Sånne vil vi ha mange av nå :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar