onsdag 9. juni 2010

Endelig en sommerdag:o)

I dag har Maria og Daniel hatt fridag og
Magnus har vært hjemme pga streik.
Endelig fikk vi en fin værsdag.
 Sol fra skyfri himmel men ikke kjempevarmt varmt.

Jeg har ikke så mye tid til å være kreativ for tiden
for det skjer så mye annet om sommeren,
derfor blir det mindre å vise på bloggen.
Viser her noen bilder fra dagen i dag.


Årets første lunch på verandaen :o)

Ungene hadde mye å leke med så jeg kunne
 kose meg litt med strikketøyet mitt.
Men det er jo ikke lenge en får sitte i ro:o)
Det er ikke mange maskene jeg får strikket
 mellom det er noen som trenger hjelp,
trenger trøst får de har slått seg eller
bare vil sitte på fanget for å få litt mammakos:o)

Noen grener fra et tre i hagen i et norgesglass
pyntet opp på bordet.
(det er ikke Hegg, bare likner.
 Vet ikke hva treet heter)

Lunch nr 2:o)
Det ble vafler med ny rørt jordbær og
 bringebærsyltetøy med bær fra egen hage.

Når det først er fint vær må en benytte
anledningen til å grille.
Det ble kylling fileter, sommerkoteletter
og salat i dag.
Det blir litt kjedelig og lite tilbehør nå som
 jeg ikke får spise noe fett.
Hva griller dere?


Etter en herlig dag i hagen var det
fotballkamp for Magnus.
Det ble dessverre tap men Magnus skåret
 to mål så han var litt fornøyd allikevel.

Ha en fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.
    Slike dager liker vi.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Herlige sommerblomster! Det er jo så koselig at man nå kan plukke inn rett fra hagen!!

    Kos dere i sommervarmen som kommer snikende mer og mer ;O)

    Liv

    SvarSlett