søndag 30. mai 2010

En fornøyd 8-åring



Tusen takk for alle gratulasjoner i anledning Magnus sin bursdag.
Selv er han meget fornøyd med bursdagen og ikke minst alle gavene.
Han har bl.a fått mye penger og nå spekuleres det nøye i hva de skal bruker til.

På fredag var det noen nabogutter her å spiste pizza, kake og gele.
Senere på kvelden kom farmor, oldemor, mormor og morfar.
De har vært her hele helga.


På lørdag var det sykkelkonkurranse for barn i byen og gutta stilte til start.
De skulle sykle igjennom en hinderløype. Alle fikk is og premie.
Underholdning av to unge rappere var stas og gratis popkorn og sukkerspinn var med på å gjøre dagen helt perfekt :o)



I dag har min mann bursdag.
Gratulere med dagen min kjære.

Det ble ikke helt den bursdagen jeg hadde tenkt til han. I går kveld fikk jeg VELDIGE magesmerter igjen. Det ble minimalt med søvn i natt og i dag tidlig ble det en tur på legevakta. Nå skal jeg henvises til gastroskopi for utredning av evt magesår.

Heldigvis smertefri nå så nå skal jeg snart legge meg og forhåpentligvis få en god natt søvn.

4 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Så stor han har blitt nå, med kul sveis og greier!
    Fotballkaka var kjempefin. Er det gele du har der, i flere lag? Så kjempegodt ut!
    Håper du får en god natt, og at det ikke blir værre nå utover i uka!
    Hils JC fra meg!
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  2. Så koselig med bursdager og sykkelløp.
    Håper de finner ut noe om magen din, for dette høres jo ikke bra ut.
    Ønker deg en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Gele er alltid en hit! :O)
    Uff, ikke noe morro med magesmerter, håper det ordener seg fort!

    Håper du får en fin dag,
    selv om du skal på legevakten.
    Klem

    SvarSlett
  4. så herlig bursdagsgutt :) Håper du føler deg bedre etter litt søvn og at du finner ut av magesmertene! Og at mannen får en fin bursdag :)

    så moro med sykkelløp!! og så kul kake du laget :)

    klem

    SvarSlett