mandag 12. april 2010

Maria byr på en muffins :o)

Denne uka har Daniel og Maria fått hver sin fridag.
I dag har Maria sin "hjemme alene med mamma dag".
I formiddag hadde vi et lite muffinselskap.
Maria serverte kakao og muffins, deilig :o)
Nå er jeg på utkikk etter et lite kakefat i tre med
stett som jeg skal male hvitt og
muffinsene skal stå på.
Skal en tur innom bruktbutikken etterpå
og se om jeg finner et der.
Alle så veldig fristende ut :o)



Måtte bare prøvesmake litt :o)




Oppskriften jeg har brukt på disse fant jeg
HER.



6 kommentarer:

  1. Åh, der hadde det vært koselig å vært :) tror nok at adrian hadde storkosa seg i selskap med henne også!

    Muffinsene var supersøte! På lørdag var vi i byen, på Mitt skattekammer like ved Byhaven har de de vakreste små malte trelekene! kakefat, etagefat med muffins, kakestykker osv. Små skåler med tregodterier! :) utrolig herlige leker :) anbefaler deg å ta turen innom om du er i Trheim :)

    nå nærmer det seg flytting til Nord Trøndelag :) spent på hvordan det blir og om jeg får meg jobb osv :) blir nok supert!

    ha en koselig dag!

    klem fra adrian og lisa

    SvarSlett
  2. Hi hi så nusselig.

    Åh så nydelige bilder fra trappa. Og det sorte røret var bare kult med den sorte hyllen bak. Tøft.
    Endelig ferdig med de to soverommene idag, men jeg er håpløs og finner alltid et eller annet jeg må pusse opp.

    Hei så lenge og kos deg med muffins hi hi

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Så nydelige de muffinsene er :) og enda nydeligere jente :)

    det er en award til deg på bloggen min :)

    klem

    SvarSlett
  4. Jeg skjønner godt at Maria vil prøve å smake på de søte muffinsene ☺ klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  5. Virkelig nydelige muffins og ei enda søtere lita snuppe♥

    Det ligger en liten award fra meg til deg på bloggen min♥

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder - herlig lita jenta som koser seg med muffins og servering :) Flott innlegg under her også. Ha en flott dag. Klemmer fra Elin

    SvarSlett