fredag 5. mars 2010

I dag hadde jeg planer om å vaske til helga men
vaskebøtta ble byttet ut med spybøtta :o(
Jeg var på jobb i natt og merket etter hvert
at formen ikke var på topp.
Når jeg kom inn i tre-tiden var omgangsyka i gang.
Så dagen i dag har jeg tilbrakt på sofaen, meget slapp.
Denne boka har jeg kost meg med når jeg har orket.
Jeg har en stund lurt på om jeg skal kjøpe den og
da jeg fant den på biblioteket i går fikk jeg
lånt den med hjem for å kikke i den.
Og nå er jeg sikker, denne skal jeg ha.
Det er utrolig mye lekkert i denne boka.




(bildene er lånt fra boka)
*
Jeg håper formen kommer jeg fort
så jeg kan nyte helga med mann og barn:o)
*
God helg alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg god bedring,å en riktig god helg,Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  2. Huff spysjuka er siste sort altså!!! Virkelig god bedring :-)

    Jeg har boka "Hekleglede" - kjempe fin bok og verdt å eie!!

    God helg!!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Hej!
    Jag måste faktiskt lära mig att hekle nu, har stikkat några lengder och skall nu hekle sammen dem till ett täcke. Så denna boken skall jag köpa så kanske jag får nytta av den i framtiden :-) God helg

    SvarSlett
  4. Huff stakkars deg da! Ikke kjektmed spysyke.....
    Masse god bedring til deg ♥

    SvarSlett
  5. Riktig god bedring! Håper formen er bedre nå!

    Jeg printer ut digitale stempler på vanlig akvarellark. De jeg har er 180 g tykke.

    Marianne :-)

    SvarSlett
  6. God bedring!!
    (vi har vært plaget med det vi også.. :o(

    Den boken har jeg i bokhyllen min, fikk den i gave ifjor. Kanskje jeg skal ta en titt i den nå...*smiler*..

    SvarSlett