lørdag 20. februar 2010

Noa-noa inspirert skjerf

Etter at jeg begynte å blogge og surfer rundt
i "blogglandia" finner jeg mye ideer,
inspirasjon og fine oppskrifter :0)
Dette skjerfet er et eksempel.
Oppskriften på det fant jeg HER hos Bentemor.
Jeg brukte offhwite Mandarin petit på dette.
Jeg liker der veldig godt og kommer nok til å lage
flere i andre farger, og sikkert et mindre til Maria.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer,
jeg koser meg med hver og en:o)
Fortsatt god helg.
Nå er det bare 2 nattevakter til det er vinterferie:o)


5 kommentarer:

  1. Kjempefint :) Så moro det må være å kunne strikke og hekle så raskt og så fint! Mamman min er suoperflink til det, men dessverre fant ikke de genene veien til meg...

    God vinterfeire etter nattevaktene :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  2. Sånn har mamma ordnet også! Kjempefint :) du er så flink Randi :)

    snart har du vinterferie!!! :)

    stor klem!

    SvarSlett
  3. Kjempe fint!!
    Ha en fin lørdagskveld,
    klem :o)

    SvarSlett
  4. Knall fint skjerf!!!! Ha ei god helg videre!!!
    Og god vinterferie...vi må ennå vente ei uke på ferie... Hilsen Ruth

    SvarSlett
  5. Kjempeflott skjærf. Sånt må en nyfrelst hekler prøve seg på.....
    Ha en superfin søndag.

    klem

    SvarSlett