mandag 1. februar 2010

Bursdagskort

På onsdag skal Magnus i bursdag til 4 stk i kassen.
Veldig lurt at flere feirer sammen for de er 30 elever
i klassen så det blir nok bursdager.
I kveld skulle jeg lage alle 4 kortene, tenkte jeg.
Stempeltrykkene malte jeg i formiddag.
Men så når det ene kortet var ferdig kom
Daniel -gutten min gråtende opp fra senga
med ørevondt. Stakkar liten :-(
Nå har han fått en Paracet og ligger på
sofaen og blir trøstet av mamma.

Blomstene og vingene på jenta har fått
litt glitterlim på seg.


Alle ungene ønsker seg penger så jeg lagde

en liten lomme inni kortet for å legge pengen i.

Klem!


2 kommentarer:

  1. så fint kort og så heldige bursdagsbarn som får så forseggjort "gave" (iom at det gis penger er jo kortet det de ser som gaven...)

    Kjempeflink er du :)

    Håper gutten din føler seg bedre etter en god natt søvn og at han snart er frisk og rask igjen :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  2. Så fint et kort du har laget, du er bare kjempeflink !!
    Blir sikkert artig med så stor bursdag, greit å dele det på fire ;)

    God bedring til han med øreverk!!

    Ha en fin dag,
    hilsen fra nord.

    SvarSlett