fredag 22. januar 2010

Tovete pulsvarmere

Slike prosjekter passer meg bra:-)
Ferdig ferdig på en kveld.
Mønsteret fant jeg i Strikkeboka av Gerd Fjellanger.
De er strikket i Fritidsgarn, og rosen er heklet i
dobbelt Plumet garn.
Disse ble litt for mye tovet så de ble str. small.
Gode og varme ble de iallfall:-)
På fredagene er det alltid pizza her i huset.
I dag med marinert kylling, bacon, rød løk,
paprika, mais og Peppe`s pizzasaus.



Nå skal jeg heie på Namsos og Team Bjarne i det
Store Korslaget før jeg skal på nattevakt.
Nytt prosjekt ligger i veska om detblir en rolig
stund på natta og pizza-rester i matboksen.
Sammen med hyggelige kolleger blir nok
dette en bra arbeidshelg:-)
God helg alle sammen!!!

4 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg!! De pulsvarmerne var jo kjempe fine!! Vi har også hatt hjemmelaget pizza idag...blir liksom aldri lei det...
    God nattevakt til deg!! Du er god som kan jobbe natt!!
    Fortsatt god helg! Hilsen Ruth

    SvarSlett
  2. De pulsvarmerene var knallstilige!!!Skulle ønske jeg var flinkere til å strikke!
    Trevlig helg!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Lekre pulsvarmere!
    Ha en fin lørdag:)

    SvarSlett
  4. Så flotte pulsvarmere. Er veldig glad i lilla, og ser du skriver du lager de raskt, men det hadde garantert ikke jeg gjort :) Så ut som en nydelig pizza også. Håper du hadde en god nattevakt. Blogghilsen fra Elin

    SvarSlett