søndag 10. januar 2010

Bursdagskort

I januar, februar og mars er det iallfall 15 bursdager
som jeg vet om så det er bare å sette
igang å lage bursdagskort.
I kveld lagde jeg det første, et jentekort.
I helga har vi holdt oss mest hjemme,
en handletur og en tur på biblioteket er det eneste
vi har gjort utenom å vært ute i nærområdet.
Årsaken er masse rare lyder i bilen.
Trodde det var for kaldt til den forrige uke
men det er nok noe mer.
Den er nå levert til verkstedet og skal
sjekkes i morgen.
*
Når en er bil-løs er det jammen godt å ha en
barnehage som kommer å henter ungene
og kjører dem hjem:-)
(De vasker yttertøyet til ungene og låner ut votter
og ullsokker også mot en liten sum)
Kjempeflotte tilbud!!

3 kommentarer:

  1. så nydelig kort! Igjen så er jeg imponert over hvor flott og gjennomført det du lager blir :)

    februar er en fin mnd å ha bursdag ;) både jeg om min minste datter er født i februar.

    Høres ut som en veldig kjekk barnehage! Er det en liten barnehage? :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  2. Oj..blir barna hentet!! Snakk som service...*smiler*
    Vi har kort vei til barnehagen, tar ca 3 min å gå bort dit!

    Veldig fint kort du har laget, og det stempelet er jo så fint.

    Ha en fin dag du også,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort. Og jammen er det kjekt å ha en sånn barnehage ja. Jeg er utrolig fornøyd med dem, både service og fleksibilitet. Og ungene storkoser seg der.

    God nattevakt!

    SvarSlett