mandag 21. desember 2009

Siste liten kort

Alltid blir jeg i siste liten med noen julekort
uansett hvor tidlig jeg begynner.
I kveld ble det lagd noen helt enkle så i morra
er alle julekort ut av huset.
Her i huset har de to minste feber på omgang.
Maria kom hjem fra barnehagen på fredag med
feber og var ikke helt i form ennå i dag så hun var hjemme.
Derfor fikk jeg ikke gjort alt det jeg hadde tenkt,
men vi fikk vasket barnerommene og
skiftet på sengene deres.
I morgen er den store vaskedagen så da håper
jeg hun er frisk nok til å gå i barnehagen.
*
I kveld har ribba fått salt og pepper på seg.
Nå nærmer det seg virkelig !!!
Åååå....jeg gleder meg...på ribbe
og all annen god julemat!!!

1 kommentar:

  1. Nydelig kort som vanlig:) ønsker deg og dine en fantastisk jul:)
    klem

    SvarSlett