tirsdag 29. desember 2009

Romjul

Da er jula snart over.
Vi har hatt besøk av svigermor,mamma og pappa
og hatt noen koselge dager.
Jeg har jobbet i helga men nå har jeg fri ei uke.
Min mann har også fri så nå skal vi bare
kose oss alle sammen!
Dette er ei tøff lita frøken, det gjør ikke henne noe
om hun faller med ansiktet ned i snøen.

I dag har det snødd nesten hele dagen,
og ungene har vært lenge ute.
Magnus prøvde slalomskiene han fikk til jul.


Vi kjøpte stjerneskudd i dag og Magnus

og pappa lekte med kameraet.


Litt håndarbeid har det blitt.

Jeg har strikket et par julesokker.
Mønsteret er fra Garnstudio.
Etter en bloggrunde nå skal jeg begynne med
en dukkekjole til den nye dukka til Maria.
Hun fikk dukke i julegave som snakker,
spiser, drikker, tisser og bæsjer.
Hun tok mammarollen med en gang og i dag
plukket hun ut en kjole i et strikkehefte
som dukka skulle ha.

Ha en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. Titt tei, lenge siden sist ;)
    Så koselige julebilder her inne da! Kos dere videre med fri og greier;)

    SvarSlett
  2. Veldig, veldig fine sokker! :o)
    Kos dere med fri,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Ser ut som om det er kos og gøy med vinter og barn hos dere også :)

    Og så nydelige sokker du har strikket!!

    Ha en fin romjul videre!

    :) Ann K

    SvarSlett