tirsdag 8. desember 2009

Jeg fikk meg ny mobiltelefon i bursdagsgave
av min kjære mann.
I dag har jeg testet ut kameraet på telefonen
og jeg må si at jeg ble ganske imponert.
Bildene i dette innlegget er tatt med mobilen.
Jeg kjøpte noen messinglysestaker for 10 kr stk på
gjenbruksbutikken i Namsos.
Med litt hvit spraylakk synes jeg de ble fine.
Hardangerduken fikk jeg av farmora til min mann i helga.
Hun driver å flytter og tømmer huset og så vet hun
at jeg er glad i gamle ting, og hvitt:-)

Denne kjøkkenhylla fikk jeg også av farmor
for en stund siden.
Den har fått et par strøk med hvitmaling
og kommet opp på kjøkkenet.
I dag ble den julepyntet.
Nå skal jeg gjøre meg klar for å dra på jobb snart.
Ha en fin kveld de som kan kose seg hjemme;-)
*
Jeg tror jeg må ha med meg gløgg på jobb i natt,
godt å varme seg på det etter å ha vært ute i kulden.

2 kommentarer:

  1. Så fine ting!
    Og det var veldig bra bilde med mobil syns jeg.. :o)

    God natt!! :o)

    SvarSlett
  2. Så fin hånddukhyllen var:) koslig med gamle og arvede ting:) ha en fin dag. Klem

    SvarSlett