søndag 1. november 2009

Mere dukkesaker

Dukken må jo ha lue så den ikke fryser
på ørene når den er med ut :o)

Denne bærebaggen begynte jeg på for lenge siden
og så har den bare blitt liggende.
Jeg hadde nok glemt den men i går
fant den og det var jo bare hankene som manglet.
Fikk strikket dem og satt dem på
og baggen var klar for toving.


Teppet dukka har over seg fikk Maria av sin oldemor.

Det hadde hun til sin dukke da hun var
liten for ca 75 år siden.
Utrolig koselig og fargene passet jo perfekt til baggen.

Da er helga snart ferdig, igjen. Det har vært en rolig helg for vår del.
fredag var jeg en tur på sykehuset og fikk fjernet en syste i underleppa. Det ble sydd et par sting men de falt ut ganske fort. Så med et sprikende sår og dobbelt så stor leppe har det blitt dårlig med mat og drikke i helga. Men nå begynner det å gå seg til så det blir godt å spise litt ordentlig mat igjen.

Ha en fredlig søndagskveld!!

4 kommentarer:

  1. SÅ søtt!
    God bedring med leppen din;)

    SvarSlett
  2. Uff da..håper leppen gror fort!
    Så hyggelig med teppe fra oldemor, sånt er stas.
    Også var dukkeluen nydelig,
    ha en fin søndagskveld!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar om stua:) Gulvet er malt. Fikk det malt når vi flyttet inn i sommer. Veldig fornøyd! Samme farge jeg har malt på veggene faktisk. Fikk jo tatt julevasken av veggene med det samme i og med at jeg vaska før jeg malte:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  4. Så kjekt med bærebag til dukka! :-)
    God bedring med leppa.
    klem fra husmora :-)

    SvarSlett