mandag 12. oktober 2009

Tilbake fra høstferie

Det har vært stille her på bloggen en stund og det skyldes høstferie.
Den startet i Trondheim.
Var der et par dager før jeg dro på
den Oslo turen min mann hadde ordnet til meg.
Det har vært en super helg.
Kjempekoselig å treffe Ellen igjen.
Vi koste oss med god mat og drikke til, shoppet og så fikk jeg enda en overraskelse, billett til MAMMA MIA!
Det var helt fantastisk!



Det har jo blitt med noe hjem også da:o)
I Trondhein måtte jeg jo selvfølgelig innom Stoff og stil,
og her er utstyret til et lite nytt prosjekt.
Vent å se;o)

På Steffens fant jeg masse nye fine ark til scrapping og kort.
Kjøpte noen nye stempler også.





Jeg ble så glad da jeg så at Søstrene Grene hadde åpnet på Carl Johan.
Det er en kjempegøy butikk med SÅ mye forskjellig og SÅ billig.
Jeg fikk bl.a kjøpt koster til de hjemmestrikkede klutene mine.
Og tenk, de skal snart åpne i Trondhein også:o)

Mens jeg hadde det supert i Oslo hadde ungene det helt topp sammen med
pappan sin og farmor.
På fjellet i Meråker hadde det kommet snø, så de har laget årets første
snømann, snøengler og prøvd akebrett.

Dagene går fort, iallfall når en har hatt det bra.
Men det er alltid hyggelig å komme hjem og være sammen med familien igjen
når en har vært borte fra hverandre.

Jeg ble veldig overrasket da jeg kikket på bloggen og så mange har deltatt på konkurransen min.
Kjempegøy, tusen takk til alle som har deltatt til nå......det er fortsatt en uke igjen og nye er fortsatt velkommen til å være med.
Ha en flott uke alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt!! :o)
    Så bra du hadde en fin høstferie,
    ha en fin madag!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Er så gøy å handle når en finner så mye fint.Kjempeflott.Ha en flott dag videre. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  3. Takk for sist, en fantastisk helg vi hadde!!
    Så utrolig fine vinterbilder! Ungene koste seg nok der, ja!
    Rart, jeg er liksom ikke helt klar for vinter ennå....

    SvarSlett
  4. Hæ? Skal Søstrene Grene åpne her i Trondheim? Jippiii!!
    Høres ut som du har hatt en fin ferie. De julestoffene fra stoff og stil er så fine. Blir spennende å se hva du får til med dem :)

    SvarSlett
  5. Å det høres ut som en hærlig høstferie. Blir spennende å se hva du lager av de stoffene :)
    Ha en flott kveld.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  6. Herlige bilder fra ferien deres Randig :) OG så mye fint du har fått kjøpt deg :) stoffene var kjempefine!!!
    Herlige snøengler du har :)

    kos deg masse i helga, vi skal til Levanger :) endelig, 2 måneder siden sist vi var der ei hel helg!!! I morra blir det en tur innom Mias og containergirl - jippi :)

    stoor klem til deg :)

    SvarSlett