torsdag 29. oktober 2009

Vinter LO

I går kveld skulle jeg scrappe litt igjen, det var lenge siden sist.
Det var jammen ikke lett å komme igang.
Satt lenge å prøvde meg fram med ark og pynt og rota meg bort,
men til slutt ble det en helt enkel en.
Ble sånn passe fornøyd, men den hvite penna mi var litt dårlig
så det vises ikke så godt.
Bildene ble tatt i Meråker 10.oktober i år.
Det hadde kommet ganske mye snø, men det var
høyt opp på fjellet da (skiheisen).

Farmor hjelper til med å lage snømann.





2 kommentarer:

  1. Så flink du er:) jeg var innom innlegget ditt om dukkestuen, så koselig det var inni:) vi må nok ordne et slikt hus vi også når prinsessa blir litt større, selv om storebroren nok hadde hatt lyst på det nå:)
    klæm

    SvarSlett
  2. fin! du e jo så flink at :0) jeg har så utrolig mye scrappeutstyr, men, det blir så sjelden at jeg lager LO'er, selv om jeg ofte tenker på det :)
    ja, pandurobutikken på magneten er kjempebra! Har du prøvd glimmermistspray? den er fantastik og den har de der! Jeg har en i pearl og har sprayet alt mulig med den! F.eks tørkede roser og blomster til scrapping for å få de blankere :)

    nå er det sengetid :)

    nattaklem :)

    SvarSlett