mandag 27. juli 2009

Magnus og jeg har scrappet

Her er resultatet av scrappedagen til Magnus og meg.
Det var veldig koselig så dette må vi gjøre flere ganger.
Først scrappet han en Lo til Daniel.
Daniel elsker Dora så Magnus brukte noe fra et Dora-ark jeg kjøpte hos Bikuben tidligere i sommer.

Best friends...ja, innimellom;o)
Så scrappet han et bilde av seg selv.
Vi er på stranda og han holder på med diabloen sin.
Det har vært veldig populært i sommer og flink har han blitt også.
(fikk desverre blitzen i nedkant av bildet)

Jeg fikk lagd ennå et kort.
Genialt for å få brukt opp små papirrester :o)



Og så måtte jeg scrappe en Lo til min mann.

Ble så glad da han ringte meg i formiddag og sa han hadde bestilt ny, bærbar pc til meg:o)



Nå er det to nattevakter igjen.
Da strikker jeg på jakken til Maria når jeg har en ledig stund.
Har kommet halvveis snart nå.

Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. Så flink Magnus var da! Kjempefine!
    Veldig fin den av JC også!

    SvarSlett