tirsdag 7. juli 2009

Endelig litt scrapping igjen.

I dag har dagen gått med til å pakke ut etter ferien, hagearbeid og litt handling.
Men i kveld når ungene hadde sovnet og han som er sprek her i huset tok en sykkeltur fikk jeg satt meg litt ved scrappepulten.
Merket at det var lenge siden sist, var veldig ivrig men det var tungt å komme igang.
Puttet en tag under bildet med noen ord. Litt greit etter hvert å vite noe mer enn bare en tittel.






Får prøve å få til en LO i morgen også så jeg kommer i siget igjen :-)

3 kommentarer:

  1. Denne bør du være fornøyd med! Superduperfin! Bilde var kjempekult! Kan jeg få et en gang?

    Bokstavene i tittelen var fine. Utheves så bra med litt hvit penn her og der.

    SvarSlett
  2. Denne var kjempefin! Så koselig bilde, ser at dere koser dere sammen! Ha en fortsatt fin sommer :-)

    SvarSlett
  3. Så flink du er ;)
    Veldig fin dukkestue dere har også! Vi skal bygge hus og da får vi overta min gamle dukkestue, den er ikke særlig fin sånn den ser ut nå, men kanskje jeg kan klare å fikse den opp litt. Hadde vært koselig det, så kan frøkna leke der akkurat som jeg gjorde ;)
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett