torsdag 9. juli 2009

Dukkemamma

Her er Maria i dukkestua på hytta.
Hun liker veldig å leke med dukker for tiden.
Det var stor stas når hun kom hjem fra Oslo-tur med mormor og morfar og fant en ny/brukt dukkeseng i dukkestua. Den kjøpte jeg hos Containergirl og betalte 40 kr :0)
Det er en Babyborn seng som ble som ny etter en vask.
Fargene passet ikke helt for det skal være rødt, litt lyseblått og hvitt der, men med tiden kan jeg sy nytt trekk :0)
Maria var iallfall fornøyd !!!


I kveld fikk jeg til denne LOèn.
Må liksom ha en dose hobby etter at ungene er i seng :o)
Denne ble jeg egentlig ganske fornøyd med.
Liker disse fargene godt men de kommer ikke så godt fram på bildene.
For første gang brukte jeg symaskin for å sy noen sømmer.




Det ble litt dårlige bilder for de ble tatt inne i kveld.

2 kommentarer:

  1. Hei,
    husk nå bare å ikke bestille for over 200kr.Gjør du det, kommer toll og avgifter i tillegg!! ( og det blir ofte dyrt)
    Kjempe fint papir du har brukt på siden din.
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Så stor Maria har blitt. Er jo ikke så lenge siden jeg så henne, men nå har hun liksom blitt en liten jente og ikke baby mer.

    Fin Lo! Fint med søm, også ser jeg at du har vært "tøffere" med filing på bildene. Jeg synes det gir så bra effekt.

    Ha en god fredagskveld! Hils broderen.
    Andrea,mamma, jarco og jeg er på hytta. Philip og jamie kommer i morgen. Tror jeg må male litt flere stempeltrykk i kveld...

    SvarSlett