tirsdag 30. juni 2009

Ferierapport:-)

Nå har vi kommet på hytta og har noen herlige dager her. vi startet med et par dager i Åre hvor vi hadde det kjempefint i en flott leilighet sammen med mamma og pappa.
Gutta ble igjen sammen med mormor og morfar og kom hjem i dag. De hadde hatt det helt topp!

Dagene går med på å sole seg, spise is og bade.

Men noe fornuftig har jeg tenkt å få gjort, jeg har begynt på et dukkestue-prosjekt.
Den jeg hadde da jeg var liten er her på hytta nå så i kveld begynte jeg og Magnus å male.
Det blir i fargene hvitt og rødt. Fikk kjøpt to benker og et bord brukt som jeg skal male hvitt. skal lage kjøkkenbenk og noen hyller og så har Maria blitt veldig interessert i dukker så en dukkeseng må det bli.

I morra går turen til Tr.heim og da må jeg innom Stoff og stil. Må nok ha noe der til prosjektet mitt:-)

Skulle legge inn flere bilder men med mobilt bredbånd tok det veldig lang tid og jeg sitter på verandaen og knotten holder på å spise meg opp. Skal prøve igjen en annen kveld og kanskje få men noen bilder fra dukkestue-prosjektet.
Dette er en rose fra mammas hage. Det er utrolig mye fine blomster her:-)

3 kommentarer:

  1. kos dere masse på hytta og med sommersola :) elsker rosebusker!! skulle gjerne hatt en frodig en i min egen hage, men, det har jeg ikke.. kanskje jeg må plante en neste år!

    Gleder meg til å se hva du kjøpte i trondheim!!! stoff og stilbutikken har kjempemye lekkert! De har jo så fine og billige voksduker der også :o)

    Nå er det ikke lenge til vi reiser til kreta.. gleder meg vilt :o)

    stor klem!!

    SvarSlett
  2. ligger en utfordring til deg i bloggen min!

    SvarSlett